Inderlig: Med hjertet, dypt og nært. De mest betydningsfulle øyeblikk handler ofte om følelser, sosialt samvær, nære relasjoner og god stemning. Vi husker best historiene og opplevelsene som rører oss emosjonelt. Samtidig tilbringes mye av tiden vår foran skjermer og tjenester skapt av anonyme selskaper. En utvikling mange opplever har skapt avstand, fremmedgjøring og savn etter fysisk samvær og emosjonell tilknytning. Selv unge vil gjerne logge av for å finne tilbake til de gode sosiale relasjonene og opplevelsene. Koronatiden har gitt mange bedre kontakt med sine aller nærmeste, men mindre med sine omgivelser.
Skjermene vil ikke skrus av for godt. Den digitale verden må bare bli mer menneskelig. Vi vil søke det uperfekte, sjarmerende og personlige også i den digitale verden, der sterke personligheter kan ha større påvirkning enn store mediebedrifter og merkevarer. Teknologi vil menneskeligjøres gjennom organisk design med «menneskelige» trekk. Vi får digitale kundeopplevelser som reduserer skillet mellom menneske og maskin.
Vi er alle irrasjonelle og styres av følelser, relasjoner og sanselige impulser. Vi fenges av historier som berører, mer enn av smarte budskap og visjoner. Vi engasjerer oss i mennesker, ikke merkevarer. Virksomheter som vil bygge relasjoner må derfor i større grad by på seg selv, vise sjarm og personlighet og slik bidra til meningsfulle og inderlige opplevelser med (hver-)andre.