Apper og tjenester gjør det lønnsomt å være illojal

Inflasjon og prisøkning på dagligvarer har satt fart på nordmenns sult etter gode deals. Som bekreftelse på en trend vi lenge har pekt på i Consumer Stories, har en rekke digitale tjenester poppet opp for å hjelpe shoppere å finne de beste tilbudene på tvers av kjeder. For eksempel eTilbudsavis og Mattilbud som begge samler tilbudsaviser fra alle kjedene i en og samme app. Litt som Prisjakt.no allerede gjør for dagligvare.  Kupp (fra VG) er storebror i gjengen og samler 40 kundeaviser i én app innen kategorier som dagligvare, hjem, hage, helse, velvære, sport og elektronikk. De har til og med en egen kategori kun for grensehandel. Det har aldri vært enklere å være illojal kunde. Og aldri enklere å nå frem med tilbudene sine.

Kupp.no
OPINION AS
Vulkan 16
0178 OSLO
cs@opinion.no
www.opinion.no