Nytt
23.3.23

Merkevarer lærer av memelords

Ole Petter Nyhaug
Partner og kreativ leder

Jeg bare tester en artikkel som skal sendes til CS.

Photographer: Campbell | Source: Unsplash

Merkevarer bruker internetts eget vitseformat for å bygge brand.

Photographer: Sabina Music Rich | Source: Unsplash


       

       if(window.strchfSettings === undefined) window.strchfSettings = {};
   window.strchfSettings.stats = {url: "https://opinion.storychief.io/no/merkevarer-laerer-av-memelords?id=319292002&type=26",title: "Merkevarer lærer av memelords",id: "343b4593-e1c6-4e3b-985e-4cea89a45495"};
           (function(d, s, id) {
     var js, sjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
     if (d.getElementById(id)) {window.strchf.update(); return;}
     js = d.createElement(s); js.id = id;
     js.src = "https://d37oebn0w9ir6a.cloudfront.net/scripts/v0/strchf.js";
     js.async = true;
     sjs.parentNode.insertBefore(js, sjs);
   }(document, 'script', 'storychief-jssdk'))
   
   

Argumentet for å kutte daglige nyheter

Vi som jobber med trender er avhengige av å henge med på det meste som skjer i kultur, samfunn, politikk, økonomi, marketing, teknologi.

Oktober er UNG-måned hos Opinion.

Årets ferske UNG2023-rapport er her, det er også en ny temarapport her.

Quis Cupiditate Atque

Explicabo ut explicabo qui delectus doloribus dicta facilis. Provident repudiandae nulla impedit qui eaque saepe. Qui dolor fugiat labore eu
OPINION AS
Vulkan 16
0178 OSLO
hei@opinion.no
www.opinion.no