Nytt
23.3.23

Merkevarer lærer av memelords

Ole Petter Nyhaug
Partner og kreativ leder

Jeg bare tester en artikkel som skal sendes til CS.

Photographer: Campbell | Source: Unsplash

Merkevarer bruker internetts eget vitseformat for å bygge brand.

Photographer: Sabina Music Rich | Source: Unsplash


       

       if(window.strchfSettings === undefined) window.strchfSettings = {};
   window.strchfSettings.stats = {url: "https://opinion.storychief.io/no/merkevarer-laerer-av-memelords?id=319292002&type=26",title: "Merkevarer lærer av memelords",id: "343b4593-e1c6-4e3b-985e-4cea89a45495"};
           (function(d, s, id) {
     var js, sjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
     if (d.getElementById(id)) {window.strchf.update(); return;}
     js = d.createElement(s); js.id = id;
     js.src = "https://d37oebn0w9ir6a.cloudfront.net/scripts/v0/strchf.js";
     js.async = true;
     sjs.parentNode.insertBefore(js, sjs);
   }(document, 'script', 'storychief-jssdk'))
   
   

Velkommen til gratis Proff-medlemsskap

Alle abonnenter får teste Proff gratis ut mai.

Argumentet for å kutte daglige nyheter

Vi som jobber med trender er avhengige av å henge med på det meste som skjer i kultur, samfunn, politikk, økonomi, marketing, teknologi.

Oktober er UNG-måned hos Opinion.

Årets ferske UNG2023-rapport er her, det er også en ny temarapport her.
OPINION AS
Vulkan 16
0178 OSLO
cs@opinion.no
www.opinion.no